Klacht: bagage transport

op 08 mei 2017 over Travelbird in de categorie Online Reisbureaus

Onder referentie N-20750059 een reisroute (zie foto) geboekt voor 2 personen. Fam Coenraadts heeft eveneens zelfde bij u geboekt.
Zoals vermeldt Check-in vrijdag, 5 mei, 2017 en Check-out zaterdag, 6 mei, 2017 bij Princess Hotel Beekbergen Apeldoorn.
Vervolgens Check-in zaterdag, 6 mei, 2017 en Check-out zondag, 7 mei, 2017 bij Hotel Mennorode.
Bagage transport van Princess naar Mennerode verliep prima.
Bagage transport van Mennerode naar Princess bleek bij terugkeer aldaar niet geregeld.
Dien ten gevolge waren wij genoodzaakt met 2 auto’s terug te rijden naar Mennerode om onze koffers, die aldaar waren achtergebleven, op te halen. Dit betekende dat met 2 auto’s 30 km heen en 30 km terug onnodig gereden moest worden.
Extra kosten die door ons gemaakt moesten worden hetgeen wij vanuit het verleden niet gewend zijn en niet bijdraagt aan een positieve reclame van uw bedrijf.

Een herstel van uw omissie v.w.b. het bagage transport vanaf Mennerode naar Princess door, zowel voor de fam. Coenraadts als voor indiener van deze klacht uit coulance een korting aan te bieden bij het boeken van een eerstvolgende boeking voor deze tekortkoming uwerzijds.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Travelbird

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Travelbird nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Travelbird in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Travelbird een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Travelbird

Heeft op 11 mei 2017 om 11:03 geantwoord

Heeft op 11 mei 2017 om 11:53 geantwoord

Zie feedback.

Alle klachten die gemeld zijn door razee