Klacht: bagage niet aangekomen. Vervolgens Swissport onbereikbaar.

op 30 augustus 2016 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bagage niet op vakantieadres aangekomen. Direkt PIR formulier ingevuld. Blijkt hier een code op te missen. Vervolgens heeft reisleidster niets ondernomen.
Bij terugkomst op Schiphol Bagage report opgemaakt.
Swissport twee hele dagen overdag gebeld. nemen niet op.
Koffer dus nog niet boven water. Is dus waarschijnlijk gewoon op Schiphol maar hoe komen wij daar nu bij?

Gewenste Oplossing:

Contact met Swissport en koffer terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door TTKK