Klacht: Bagage is zoekgeraakt

op 25 juli 2016 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer/mevrouw,

Zoals telefonisch besproken vandaag stuur ik u hierbij het meldingsrapport toe. Naar de inhoud mag ik u kortheidshalve wel verwijzen.

Het is voor mij zeer onaangenaam en vervelend om niet over mijn kleren te kunnen beschikken. Hierdoor wordt mijn vakantie een nachtmerrie.

Ik wil u vriendelijk verzoeken om mijn bagage per direct dan wel zsm na te sturen. Ik dank u alvast voor uw moeite en zie uw reactie af.

Met vriendelijke groeten,
Zeynep Turkoglu

Gewenste Oplossing:

Als mijn bagage wordt teruggevonden na afloop van mijn vakantie

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

Reactie van de melder van de klacht jackdenhaag

1 jaar geleden - Bij "Gewenste Oplossing" bedoelde ik eigenlijk: Als mijn bagage wordt teruggevonden voor afloop van mijn vakantie, mijn excuses voor de taalfout!

Reactie van de melder van de klacht jackdenhaag

1 jaar geleden - Bij "Gewenste Oplossing" bedoelde ik eigenlijk: Als mijn bagage wordt teruggevonden voor afloop van mijn vakantie, mijn excuses voor de taalfout!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jackdenhaag