Klacht: Bagage gestolen

op 07 juli 2017 over Royal Air Maroc in de categorie Vliegmaatschappij

Tijdens een vlucht van A’dam naar Casablanca op op 16 juni 2017 (AT851) ben ik een plastic tas vergeten mee te nemen die in de ruimte voor handbagage lag. In deze tas (een gele tas van Schiphol taxfree) zat allerlei chocolade voor de familie ter waarde van 48 euro (net daarvoor gekocht op Schiphol). Toen ik bij de terminal aankwam, merkte ik dat ik de tas was vergeten. Ik ben meteen terug gegaan en heb in het vliegtuig gekeken, maar de tas was verdwenen. Nagevraagd bij het cabine personeel, maar zij hadden niks gezien.
Toen ik later bij de bagageband stond te wachten, sprak ik een medepassagier die de tas had zien liggen en zei dat hij als laatste uit het vliegtuig was gegaan. De tas lag er dus nog toen alle passagiers waren uitgestapt. Dit betekent dat het zeer waarschijnlijk is dat de tas door iemand van het personeel is meegenomen.

Ik wil dat dit wordt uitgezocht en duidelijk is waar de tas is gebleven. De chocolade zal wel op zijn, maar een schadevergoeding lijkt me wel op zijn plaats.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Royal Air Maroc

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Royal Air Maroc nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bertvs