Klacht: Bagage

op 24 augustus 2017 over Royal Air Maroc in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Omdat ik via internet een ticket heb geboekt bij hun ben ik namelijk van uitgaan dat de bagage van 23 kg inzit achteraf blijkt dit niet het geval is waar ik via die site weer een bagage kan bij boeken?maar dat lukt niet via internet.
Ik heb aantal keer contact opgenomen met ze me helaas word ik verder niet meegeholpen behalve dat ik de bagage van € 70 bij de incheckbalie bij kan betalen waar ik een behoorlijke hoog bedrag vindt en ik eis mijn geld weer terug en dat doen ze wil je niet in op die site van hun staat ook geen keus van de bagage betreft of je wel of niet bij boeken.
Ik hoop dat u mijn klacht serieus opneemt dat ik mijn geld weer terug van die maatschappij
Met vriendelijke groeten
El ayadi

Gewenste Oplossing:

Ik eis mijn geld terug .

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Royal Air Maroc

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Royal Air Maroc nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ELAYADI