Klacht: badoo blijf geld van mijn rekening af halen

op 09 mei 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

ik heb 2 keer credit opgewaardeer bij badoo maar er is nu 5 keer 9.99 af geschreven ik heb mijn ideal acount veweidert en heb mijn telefoon nummer verwwijdert toch blijven ze geld van mijn bank af hallen op 3 mei is er 2 keer 9.99 af gehaald op 5 mei nog maals 2 keer 9.99 en vandaag 9 mei 2017 weer 9.99 afgeschreven

ik wil niet meer dat badoo geld van mijn bank af haalt en wil dat de machtiging stop gezet wordt

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adyen nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 19 juni 2017 om 11:29 geantwoord

Geachte heer Beglinger,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je geld betaalt voor een abonnement dat je niet wilt. Helaas kunnen wij het abonnement niet stopzetten, daarom raad ik je aan om contact op te nemen met Badoo (https://badoo.com/nl/help/?section=25) voor het stopzetten van je abonnement.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Adyen Support
support@adyen.com