Klacht: Badoo

op 01 juli 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb eind mei / begin juni een betaling gedaan aan de app Badoo. Het account waarvoor ik toen betaalde is een paar weken later gehackt en diegene heeft ook toegang tot mijn e-mailadres gehad en het zo onmogelijk gemaakt om het account nog te bemachtigen, deze hacker heeft dus ook het gekoppelde e-mailadres op het badoo-account gewijzigd. Hiervoor worden nog steeds wekelijkse bedragen (€3.50 voor lidmaatschap met extra’s) afgehaald, maar vanaf vorige week word er €10 afgeschreven… Hoe kan ik dit stopzetten?

Ik wil dat deze betalingen zsm worden stopgezet, er word door en door geld afgeschreven..

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 25 juli 2016 om 14:20 geantwoord

Geachte heer Meulendijks,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen, terugboekingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan, in dit geval Badoo.

Wij raden u aan om contact op te nemen met Badoo om de situatie uit te leggen zodat het account geblokkeerd kan worden. Daarnaast kunt u ervoor kiezen om de bedragen die reeds afgeschreven zijn, terug te boeken via uw internetbankieren.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Adyen Support
support@adyen.com