Klacht: Badkamerkast kapot geleverd

op 22 april 2016 over Home24 in de categorie Internetshops - Meubels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn Klacht:
De badkamerkast werd in 2 pakketten geleverd op maandag 18 april. Ik heb het gelijk uitgepakt en bemerkte toen dat er alemaal glassplinters in het ene pakket zaten. Het andere deel heb ik niet eens uitgepakt want wat moet ik met een badkamerkast waarvan het glas aan gruzelementen is?

Op 19 april heb ik de eerste klacht gestuurd via de website van home24.nl. Je krijgt dan keurig een automatisch mailtje maar verder geen reactie.
Vandaag op 22 april nogmaals en weer een automatische mail, verder niks.

Gewenste Oplossing:
Dat ze zsm contact opnemen. Of de juiste badkamerkast in goede staat of mijn geld terug.

Gewenste Oplossing:

Geld terug of een nieuwe kast.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Home24 in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Home24 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Home24

Heeft op 03 mei 2016 om 08:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben inderdaad niet tijdig op het bericht van deze klant kunnen reageren. Onze excuses hiervoor. Wij hebben de klant verschillende opties aangeboden om het probleem mee op te lossen. Wij hebben inmiddels de retourzending voor de klant in werking gezet en de klant zal het aankoopbedrag terug ontvangen op de rekening.

Alle klachten die gemeld zijn door MiekeW