Klacht: bad experience

op 21 augustus 2017 over Gold Car in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Car rental – contratto: 11212548 cliente: 9910784 Catania.

I rented a car. Good condition. No problem.
Yesterday i returned the car in Catania. The employee noticed a scratch on the plastic bumper.
With much imatination you can see something (?). When i picked up the car the employee told me: “we don’t notice that as a damage” (?)
Goldcar will charge me 216 euro for this joke. Thats making easy money on
the client and no way to traet customers.
When i make a mistake, i will take my responsibility and pay for damage.
In this case they just want to make more profit
On my trip in sicili i had no incident whatever.
Every year i rent cars for holyday. I never had an experience like this. Very sad.

Kind regards
Peter Willems, Belgium

Gewenste Oplossing:

an explanation !

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gold Car

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gold Car nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door peter willems