Klacht: Babykamer wordt geleverd na mijn uitrekendatum!!

op 03 mei 2016 over Baby-Dump.nl in de categorie Babykleding

We hebben al onze spullen bij babydump gekocht tot aan de rompertjes speentjes aan toe. Inclusief de babykamer. Echter zou deze volgende week al geleverd moeten worden, maar vandaag heb ik zelf moeten bellen waar mijn mailtje blijft met de exacte data van levering! Zeggen ze dat hij niet wordt geleverd doordat het aan de leverancier ligt! Lekker kort door de bocht!!! Het gaat hier om een babykamer en geen badje of dergelijke! Als het zo was konden jullie ons op tijd waarschuwen!!!
Ik ben 30/6 uitgerekend en hij wordt pas in juli verwacht. Weten jullie wel hoe dit voelt??? Ik heb in totaal meer dan 4000€ aan jullie uitgegeven maar deze service is niet eens 4 cent waard !
Ja je mag een andere kamer kiezen is geen oplossing voor mij! Sorry!! Maar dan zegt dit echt hoe simpel een bedrijf kan zijn. Zo zonde en triest..

Als ik mijn bestelde kamer zsm geleverd krijg. Ik heb nog maar 7/8 weken te gaan en heb geen zin om 14 weken te wachten voordat de kamer er is. Beetje medeleven en op zoek gaan naar een oplossing ipv zoek maar een andere kamer uit zou gepast zijn!
Ik heb jullie vertrouwd en alles bij jullie aangeschaft, een beetje waardering en respect tegenover de klant is niet moeilijk toch?!

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Baby-Dump.nl over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Baby-Dump.nl in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Baby-Dump.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Baby-Dump.nl

Heeft op 04 mei 2016 om 16:11 geantwoord

KLANT HEEFT HELAAS DE BESTELLING BIJ ONS GEANNULEERD.
DIT IS VOOR ONS HEEL VERVELEND MAAR WEL BEGRIJPELIJK.
DE DOOR DE KLANT BESTELDE KAMER HEEFT EEN DUSDANIGE GROTE VERTRAGING IN DE PRODUCTIE OPGELOPEN DAT DIT VOOR SOMMIGE KLANTEN ECHT TE LAAT IS.
WIJ HEBBEN NOG EEN LEENKAMER AANGEBODEN OF EEN ANDERE KAMER WELKE WEL UIT VOORRAAD LEVERBAAR IS , DIT WAS ECHTER VOOR DE KLANT GEEN OPTIE.

Alle klachten die gemeld zijn door M.a.a