Klacht: klant niet tevreden stellen en leugens verzinnen.

op 23 november 2016 over Babyhuys in de categorie Babykleding

enkele weken geleden heb ik op babyhuys online kinderwagen besteld t.w.v 850,- , ik heb het uit de verpakking gehaald om te testen en uit eindelijk vond ik de kleur toch niet als op de foto en dr wagen is best zwaar.
vandaag rond de 10:00 uur ochtend heb ik babyhuys klantenservice gebeld dat ik de kinderwagen helaas wil retourneren wegens hierboven opgenoemde redenen maar weet niet hoe ik het moet doen. de medewerker verteld mij dat ik geen recht heb om te retourneren omdat ik de originele verpakking niet heb en dat ze niks meer aan de kinderwagen hebben. ik heb gezegd dat ik zoiets niet heb gelezen op hun website maar geen antwoord op heb gekregen. vervolgens ben ik op zoek gegaan hoe het zit met retourrechten en kom ik erachter dat er nooit geeist mag worden naar ongeopende of originele verpakking.
dus bel ik terug krijg ik de zelfde medewerker aan de lijn. Door het niet eerlijke vertellen van de retourrechten ben ik heel boos gaan reageren waarom er wordt gelogen dat ik niet meer mag retourneren terwijl ik daar recht op heb. terwijl ze een klant gerust horen te stellen vroeg de medewerker of ik bewijs heb waar het staat dat ik zonder de originele verpakking mag retourneren. dat heb ik per mail gestuurd. en vervolgens krijg ik een antwoord los van het bieden van excuus over de verkeerde informatie dat ik over de 14 dagen zichttermijn heen ben en toch geen recht meer op heb en dat is maar 2 dagen over heen na de 14 dagen. vervolgens zoek ik weer op of ik het exht niet meer mag terug retourneren. Sinds juni 2014 hebben de consumenten recht op 14+14 dagen retour. Dus heb ik weer terug gebeld en het een hele slechte service vind en dat ik heel minderwaardig wordt behandeld terwijl ik een klant van babyhuyswebshop.nl ben. de medewerker heeft zonder enige antwoord op mijn frustratie gezegd of ik even kon wachten en werd ik in de wacht gezet. na enkele minuten werd ik uit de wacht gehaald en de medewerker zei tegen mij dat ze thuiswinkel.org gaan bellen en vragen, en daarna heb ik gezegd dat ik er ook achter aan zal gaan na zo een behandeling dat ik krijg als klant zijnde en nooit meer iets zal bestellen bij hun. de medewerker heeft daarop alleen gezegd dat hij dat niet erg zal vinden als ik niks meer bestel en nog een telefoontje zal krijgen over wat hij met de thuiswinkel heeft gesproken.

ik heb helemaal geen goede service gekregen, ze hebben niks gedaan om de klant tevreden te stellen en een oplossing te vinden.
Ik vind dit heel erg hoe ik word behandeld terwijl ik een klant van de winkel ben en vriendelijk heb gevraagd of ik echt niet mag retourneren want het ging alleen maar om de kleur, toch hebben ze niet meegewerkt. er werd alleen dingen gezegd wat niet volgens de wet bestond, ik moest zelf er achter aan gaan.
ik wil graag hulp!! ik wil mijn rechten!!

liefst als ik een andere kinderwagen krijg met de gewenste kleur. anders wil ik graag me geld terug.

Alle klachten die gemeld zijn door ezgi simsek