Klacht: Babyfoon defect

op 11 mei 2016 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Motorola babyfoon besteld via wehkamp is defect.
Moet worden opgestuurd naar extern reparatiebedrijf terwijl er nog gewoon fabrieksgarantie op zit.
Reparatie duurt 15 werkdagen (3 weken)
Hallo wehkamp, u begrijpt toch wel dat iemand niet 3 weken zonder babyfoon kan.
En waarom wordt hij niet opgestuurd en gerepareerd of vervangen door Motorola ipv vaag
reparatiebedrijf.

Betere service en begrip voor het feit dat iemand niet drie weken zonder babyfoon kan.
ZSM nieuwe leveren (vandaag besteld morgen in huis??) en defecte toestel naar Motorola retourneren ipv reparatie door vaag reparatiebedrijf.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 11 mei 2016 om 08:10 geantwoord

Goedemorgen,

Wat vervelend dat je een klacht hebt op de babyfoon.
Wanneer een artikel binnen de garantieperiode defect is, wordt deze gerepareerd. Het wordt doorgestuurd naar onze reparatieafdeling, een onafhankelijke reparatieservice, vanwaar het doorgestuurd wordt naar de fabrikant indien nodig.

Ik begrijp dat een babyfoon een artikel is wat erg lastig is om voor langere tijd te missen. Echter kunnen we dit proces niet wijzigen. Updates over de reparatie kun je vinden via de status pagina. De reparatie kan uiterlijk 3 weken, 21 werkdagen, in beslag nemen.

Met vriendelijke groeten,
webcareteam wehkamp

Heeft op 11 mei 2016 om 10:00 geantwoord

Bedankt voor de uitleg van de reparatieprocedure. Deze had ik zelf ook al gelezen en dat was juist mijn klacht. Een oplossing is dus nog niet geboden. Als wij de babyfoon bij babydump hadden gekocht en hij was defect gegaan hadden wij direct een nieuwe gekregen omdat ze daar wel begrijpen dat iemand niet 3 weken zonder kan. Begrip en service heet dat.. Dit kan wehkamp niet bieden en heeft daarom geen oplossing?

Bericht van Wehkamp

10 maanden geleden - Goedemorgen, Wij begrijpen dat het vervelend is dat je de babyfoon een tijdje kwijt bent, echter is het niet mogelijk om de procedure te ontwijken. Mijn excuses hiervoor. De reparatieservice zullen hun uiterste best doen om het zo spoedig mogelijk terug te sturen naar je. Met vriendelijke groet, webcareteam wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door JAPlanting