Klacht: Baby Nike Air force 1

op 22 mei 2021 over Foot Locker in de categorie Schoenenwinkels

Ik heb toen ik hoorde dat ik opa werd een paar baby Nike’s gekocht in februari 2020.Mijn dochter gaf aan dat mt 20 goed was dan kon ze de schoentjes aan bij 8 maanden. De schoentjes gekocht bij de winkel en gegeven aan mijn dochter waarop ze vol trots op de babykamer kwamen te staan. Nu ze 8 maanden is gepast en nu blijkt op de ene kant vd doos staat maat 20 en op de andere kant maat 17.De verkoper heeft mij een mt 17 verkocht Ipv Mt 20 conclusie de schoenen passen niet meer. Ondanks het tijdstip van aanschaf en betalingsbewijs dacht ik ff omruilen kan gebeuren. Helaas van winkel klantenservice tot rayonmanager niemand die mij kan helpen en vinden dat het mijn schuld is. Sorry mijnheer de rayonmanager zelf nog geen kleinkind zeker. Tja dan snap je niet wat ik als opa voel. Klantenservice heeft mij super te woord gestaan dank hiervoor. Maar voor mij geen footlocker meer

Tevreden ben ik als ik om kan ruilen voor de maat die ik wilde mt 20

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Foot Locker

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Foot Locker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Chris Sessink