Klacht: Baby mee op vakantie, geen persoon maar een service

op 26 april 2017 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Wat een slechte organisatie! Dit was de 1e en de laatste keer! Ik hoop dat ze snel failliet gaan, de medewerker ls van de ‘klantenservice’ zouden nooit meer zo’n baan mogen hebben. Menselijkheid is heeeeel ver te zoeken. Het is boeken op internet en meer moet je niet willen. Belachelijk! Ze kunnen geen babybed garanderen dat is een wens maar of dat ook kan is een vraag. Sorry?!?! Ik moet ook voor onze kleine jongen betalen waarom?
Ik heb meerdere malen gebeld en mij is beloofd dat ze dit zouden na vragen nu 3 weken later is er dus niets gevraagd en nu moet ik opeens €30 betalen.
Ik vond dit ronduit vreselijk slordig van Corendon! Het is evht belachelijk! Ik vraag geen bergen ik vraag geen dingen die onmogelijk zijn, ik heb gewoon een vraag over mijn BETAALDE boeking en daar heb ik recht op en ze zouden dit gewoon moeten checken. Dit heb ik dus nog nooit meegemaakt.

Wanneer Corendon zich houd aan de verplichting voor hun klant te zorgen en deze gewoon even te verifieren wat is nou de moeite?!? Ik moet €30 betalen om dit te checken? En dan daarna nog eens €100 om het te regelen?!? Nee Corendon jullie zijn meer dan te kort geschoten! Kan een bany toch niet op de grond leggen en ook niet 3x met hem gaan slapen!
Corendon jullie hebben het verpest!

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht ajschot

6 maanden geleden - Geen bericht van Corendon Na nogmaals contact te hebben gehad weigert Corendon de belofte in te willigen, er wordt door het Call Center (klantenservice schijnen ze niet te hebben... vandaar) zelfs niet terug gebeld hoewel dit mij is beloofd. Ik heb inmiddels zelf gebeld met het hotel in Griekenland en ben van plan de rekening hiervan naar Corendon te sturen. Belachelijk!

Alle klachten die gemeld zijn door ajschot