Klacht: Baby matras skont

op 04 april 2016 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Vijf maand terug matrasje bij ikea gekocht omdat onze kleine man te groot werd voor de wieg. Nu heb ik een keer de matras hoes gewassen op 30 graden (mag op 40 staat er) en gelijk twee klachten ritssluiting begaf het direct met loshalen en na het wassen is hij flink gekrompen zo erg zelfs dat ik nu zeker vijf cm over hou tussen matras en bed, niet heel veilig dus en de zijkanten hetzelfde probleem.
Heb nu rondom maar hydrofiele luiers opgerold zodat het niet verschuift…..
Hierover contact gehad met ikea zwolle aangezien ik het daar heb gekocht maar daar zeggen ze heel bot, zonder bon geen garantie!
Belachelijk ze zien toch dat het een matras van ikea is…. Mijn zoontje is nu acht maand maar vind het totaal niet veilig dat het matrasje dus in het bedje schuift!
Hele slechte service!!!!

Ik ben tevreden als ik gewoon een nieuw matrasje mag uitzoeken, zodat mijn zoontje weer veilig kan slapen zoals het hoort!

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat IKEA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IKEA

Heeft op 11 juli 2016 om 16:05 geantwoord

Hej Pauline,

door drukte lezen we je bericht nu. Onze excuses hiervoor.

Vervelend te lezen dat de matrashoes gekrompen is in de was :( Om een beroep op garantie te doen, heb je echter conform de Algemene Verkoopvoorwaarden een aankoopbewijs nodig. Een kopie van de bankafschrift kan ook als aankoopbewijs gelden. Misschien is dit een optie voor je?

Mocht je momenteel of in de toekomst nog vragen of klachten hebben, dan raden we je aan contact op te nemen met onze collega’s van de IKEA klantenservice, via één van de volgende directe contactkanalen: https://www.ikea.com/ms/nl_NL/customer_service/contact_us/contact_us_intro.html

IKEA Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door Pauline Drost