Klacht: Weggegooid geld als je hier besteld

TamaraAlmere op 29 mei 2024 over Babsoluut in de categorie Internetshops - Feestartikelen

Wat een slecht bedrijf.

Ik had een email verzonden dat ik de traktatie op 11 mei nodig had, want die maandag ging mijn dochter trakteren. Dat kon, top! Maar ik was druk en ik kreeg een paar dagen later te horen dat ik moest betalen, meteen gedaan. Nog steeds 11 mei geen probleem.

Het was 9 mei, nog geen bericht over levering van van een pakket, dus een email verzonden. 10 mei nog geen reactie dus weer vriendelijk een mail verzonden, weer geen antwoord.

11 mei, geen mail, geen pakket.
School laten weten dat het trakteren naar de woensdag wordt verschoven, was geen probleem.

Maandag, mail met l een nieuw onderwerp verzonden, he nu wel antwoord gekregen van Babsoluut, er was een printer fout en het pakket is onderweg..Zij gaven aan dat hun mail waarschijnlijk in mijn spam was gekomen..mail nagekeken, maar dit is absoluut niet waar. Dinsdag, geen pakket, wëér een mail gestuurd, wëér geen antwoord..Ik heb een alternatief moeten kopen en de traktatie in de avond in elkaar gezet. Woensdagochtend nog geen pakket, dochter naar school gebracht en zij kon uitdelen. Ik wéér een mail gestuurd, weer geen antwoord.

In de middag pakket ontvangen, dus ik wéér een mail verzonden dat ik het pakket niet open, er niets meer aan heb, en dus mijn geld terug wil hebben. Geen antwoord.
Dag daarna, maar weer een mail met een nieuw o derwerp verzonden, ik wil mijn geld terug want ik heb hier niet meer aan..ik wil het pakket best op mijn kosten terug sturen maar ik wil mijn 60 euro terug.

Ik heb nooit meer een antwoord gekregen en ook mijn geld niet.

Slecht bedrijf, slechte service en ze liegen..

Weggegooid geld als je hier besteld!

Ik wil een reactie van Babsoluut en mijn geld terug

3 weken geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Babsoluut
Download hier uw brief

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Babsoluut

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Babsoluut nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door TamaraAlmere