Klacht: Slechtste service en geen afspraken mee te maken!!!

op 26 mei 2018 over Babboe bakfietsen in de categorie Fietsmerken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben online een elektrische. Amfiets besteld. Eerst kregen wij gedoe met westerman logistiek omdat zij tegen rekening met klantwensen willen houden. Uiteindelijk een datum vastgelegd en bevestigt, krijgen wij een dag later van babboe een email, oh, sorry, de akku is toch niet op voorraad. Of jullie gaan akkoord met een latere levering of jullie moeten 50€ extra voor een durdere akku betalen…

Gebeld en aangegeven dat wij erg teleurgesteld zijn en het gevoel hebben dat het een gebed zonder eind is. Elke keer is er iets. Wij hebben ook angegeven dat wij het niet eerlijk vinden dat wij met 50€ extra kosten opgezadeld worden, terwijl zij de zaken niet op orde hebben. Voorgesteld om de kosten te delen. Wat wij nog best netjes vonden… maaaaaar, nee, hoor een niet zeer capabele dame bleef herhalen wat in de email stond en het luisteren.

Nog een keer gevraagd of wij niet een middenweg konden vinden, maar er werd gewoon overheen gepraat en niet eens geluisterd. Best schandalig voor een order van meer dan 2200€ ….

Gevraagd of zij dan de afspraak die telefonisch gemaakt werden schriftelijk te bevestigen, kregen wij het voorstel om toch zelf even een email te tikken…. best vreemd…. wel jammer! Wij dachten wij gaan voor kwaliteit en service maar nee…. een grote teleurstelling voordat de fiets er überhaupt is.

Babboe is zeker GEEN aanrader. Dan toch maar naar bakfiets.nl

Het verhaal gaat verder…. op vrijdag middag datvde bakfiets geleverd moet worden belt westerman logistiek en geeft aan sorry vergeten uw bakfiets te laden. Wij komen morgen. Aangegeven dat dit niet kan en wij extra vrij hebben genomen …. geen reactie. Zij gingen ff overleggen… na een uur zelf maar terug gebeld. “Oh, mevrouw we zijn er nog niet aantoe gekomen wij bellen over een half uur terug “ babboe gebeld zij hadden van meer klanten klachten ontvangen en gingen er achter naar…. meer dan een uur later gebeld door westerman. “Mevrouw heeft uw al gehoord dat win uw bakfiets helaas niet kunnen leveren.” ( inmiddels is het 2uur later) wij komen morgen tussen 9 en 10uur…. ook nog een Berichtje van babboe… levering is morgen ochtend tussen 9 en 10uur…. het is inmiddels 11.45uur en er is geen bakfiets te verkennen…. nog westerman nog babboe is bereikbaar…. ik heb zelden zo een slechte service meegemaakt…. babboe beloofd veel en er wordt NIETS nagekomen….. ongelofelijk!!!

Gewenste Oplossing:

Schade vergoeding!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Babboe bakfietsen over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Ni90210

1 jaar geleden - En een nieuwe ronde.... om 16uur worden wij gebeld en een chauffeur geeft aan, ik wil den bakfiets bezorgen maar Niemand is thuis... nee, afspraak was ook voor 10uur bezorgen.... oh, volgens de planning van de chauffeur was het 16uur... wij dus weer onze planning aangepast en aangegeven dat wij binnen twintig minuten thuis kunnen zijn. De chauffeur ging eerst een andere bezorging doen en kwam dan weer terug om 17.15uur. Dat klopte ook, ongelooflijk maar hij was er.... de fiets gelost en geïnspecteerd... er zat een beschadiging aan het slot en .... hij werkte niet. Kabels waren niet aangesloten. En het werkte gewoon niet. Hij was dus ook na montage niet gecheckt.... wel weer bijzonder voor de prijs die voor de bakfiets gevraagd wordt. De fiets is dus weer terug en wij wachten weer op een telefoontje van babboe ....

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Babboe bakfietsen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Babboe bakfietsen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Babboe bakfietsen

Heeft op 29 mei 2018 om 13:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Nick,

Dank voor uw melding. Momenteel zijn wij samen met onze vervoerder de verkeerd gelopen levering van uw fiets aan het evalueren. De levering van uw fiets verdient zeker niet de schoonheidsprijs en we nemen dit intern hoog op. Wij mailen u vandaag nog met een oplossing. De nieuwe aanlevering van uw fiets zal aanstaande vrijdag plaats vinden.

Heeft op 29 mei 2018 om 16:13 geantwoord

Er is nog steeds geen tijdstip voor de levering op vrijdag bekend. Het zou dus de 3de dag volledig thuis zitten wachten op de bakfiets worden en de compensatie is volledig onacceptabel.

Alle klachten die gemeld zijn door Ni90210