Klacht: Leveringsproblemen

op 29 april 2019 over Babboe bakfietsen in de categorie Fietsmerken

Twee weken geleden online een Babboe City Mountain voor €3500,- besteld. Na een week volledige radiostilte toch maar eens gaan informeren of en wanneer de fiets geleverd zou worden. De volgende dag kreeg ik te horen dat ze me niet konden vertellen wanneer de fiets geleverd zou worden en dat ik het bericht van de firma Westerman af moest wachten voor de leverdatum. Zo gezegd, zo gedaan.
Van de firma Westerman kreeg ik vrij snel na mijn mail aan Babboe een leverdatum. Ze konden mij echter niet vertellen hoe laat ze de fiets 2 weken later zouden leveren, maar dat ik dit de dag voor bezorging te horen zou krijgen. Ik heb aangegeven dat ik niet een hele dag vrij kan nemen om op de fiets te gaan zitten wachten en dat een concreet tijdvak voor levering zeer wenselijk is. Deze kon dus niet worden gegeven. Vervolgens aangeboden om de fiets zelf op te komen halen, aangezien hun logistiek centrum 10 kilometer verderop ligt. Dit was helaas niet mogelijk. Na wat mails heen en weer uiteindelijk de optie gekregen om voor €50,- extra een tijdvak voor levering te kiezen. Indien er dan daadwerkelijk geleverd wordt valt het uiteindelijk allemaal nog mee, maar had iets meer service verwacht voor zo’n dure fiets…

Als Babboe voortaan meteen na bestellingen een datumtijdstip geeft wanneer de fiets geleverd, zodat mensen niet oeverloos thuis hoeven zitten te wachten op hun fiets.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Babboe bakfietsen over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Babboe bakfietsen in behandeling genomen

Bericht van Babboe bakfietsen

2 maanden geleden - Beste,Dank voor uw bericht. Wanneer u een fiets heeft besteld ontvangt u inderdaad binnen een aantal dagen een leverdag. U ontvangt vervolgens een dag voor levering een tijdvak van 2 uur waarin de fiets geleverd zal worden. Om efficiënte routes te kunnen rijden en daarom de prijs van de fiets laag te kunnen houden is het tijdvak niet eerder bekend. Wel is er bv. een mogelijkheid om de fiets op een ander adres te leveren.Babboe klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Mr_j