Klacht: Slechte bezorging

op 13 februari 2020 over Axender in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dit is al week 3 dat er geen folders in de straat bezorgd zijn ik had het al eerder gemeld zou een mailtje krijgen maar maar afzender is net als zijn bezorgers onbetrouwbaar en de winkeliers maar betalen geen mailtje gehad dank je axenderite

Gewenste Oplossing:

Waarom geen terugkoppeling

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Axender over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Axender in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Axender een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Axender

Heeft op 14 februari 2020 om 09:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer van der Pijl, het spijt ons om te horen dat u geen folders ontvangt. Wij hebben uw klacht onder de aandacht gebracht van de lokale inspecteur. Zij gaan de bezorger hierop aanspreken. Mocht u over 2 weken de folders niet hebben ontvangen, horen wij dat graag van u.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Axender B.V.

Heeft op 19 februari 2020 om 14:27 geantwoord

De winkeliers betalen ook voor het bezorgen wat vinden die daar van ga ik isi formeren nu al week 3

Alle klachten die gemeld zijn door Racheldaan123