Klacht: Opgeven bezorgen van folders

op 07 april 2013 over Axender in de categorie Reclame

Ik heb me in januari opgegeven voor het bezorgen van folders als vakantiebaan en ik ook had een vraag. Ik heb deze (de vraag en het inschrijfformulier) ingestuurd, maar het is nu al april en ik heb nog steeds geen antwoord gekregen. Inmiddels heb ik me nog een keer opgegeven, maar ik heb nog steeds niet gehoord of ik nou wel of niet kan bezorgen. Ik heb mijn postcode al laten nakijken op de site (www.bezorgenvanfolders.nl) en daar kwam uit dat er wel een wijk vrij was, maar ik heb nog niks gehoord van het bedrijf zelf.

Als er gezegd zou worden of ik wel of niet als vakantiewerker aan de slag kan, anders kan ik me voor ander werk opgeven

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Axender

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Axender over deze klacht.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Axender nog niet in behandeling is genomen.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Axender in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Axender een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Axender

Heeft op 17 september 2013 om 09:36 geantwoord

Deze melding is door afd. kwaliteitsbeheeer doorgestuurd aan de bezorgdienst in de regio
met het verzoek e.e.a. te onderzoeken.

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Axender beoordeeld.

Heeft op 17 september 2013 om 14:57 geantwoord

het is veel te laat gekomen, want de zomervakantie is allang voorbij

Alle klachten die gemeld zijn door irisrots1