Klacht: Niet bezorgen van folders

op 21 augustus 2017 over Axender in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij ontvangen al weken geen folders welke door Axender bezorgd worden.
Vandaag heb ik de reden gevonden. De bezorger had de folders in een steegje op een kast van de PTT/Ziggo neergelegd. Dit zal hij waarschijnlijk ook de andere weken hebben gedaan.
Mijn adres is Tintlaan 142 2718AH Zoetermeer.
Mogelijk kunt u de bezorger hierop aanspreken.
Met vriendelijke groet
Ton de Koning

Gewenste Oplossing:

Als de bezorging weer normaal plaatsvind.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Axender over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Axender in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Axender een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Axender

Heeft op 21 augustus 2017 om 11:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer de Koning,

Bedankt voor het maken van deze melding. Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u geen folders ontvangt. Kunt u ons de exacte locatie van de folders in het steegje doorgeven? Dan kunnen wij uitzoeken wat er aan de hand is en nagaan welke bezorger hier verantwoordelijk voor is.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Axender

Heeft op 21 augustus 2017 om 11:29 geantwoord

Ik heb aangegeven dat ik op de Tintlaan woon en het steegje bevind zich tussen 2 huizenblokken op de Tintlaan aan de even zijde

Bericht van Axender

11 maanden geleden - Beste heer de Koning, Bedankt voor het doorgeven van de locatie. Wij nemen uw melding in behandeling en gaan ervoor zorgen dat u de folders weer wekelijks van ons gaat ontvangen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Axender

Reactie van de melder van de klacht Ton de Koning

11 maanden geleden - Tot mijn spijt moet ik u nu mededelen dat we nog steeds geen folders ontvangen. groeten Ton de Koning Tintlaan 142 2718AH Zoetermeer

Bericht van Axender

11 maanden geleden - Beste heer de Koning, Bedankt voor uw bericht. Wij nemen uw melding direct in behandeling en gaan ervoor zorgen dat u de folders weer wekelijks van ons gaat ontvangen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Axender

Reactie van de melder van de klacht Ton de Koning

6 maanden geleden - Beste lezer, In het verleden heb ik aangegeven dat de reclamefolders via Axender slecht werden bezorgd. De laatste maanden was de bezorging naar tevredenheid. De bezorger is zijn nieuwjaarsfooi komen halen en daarna is de bezorging gestopt. Afgelopen zondag zag ik de bezorger in het eerste deel van de Tintlaan. Ik heb hem gevraagd of hij ook in het 2e gedeelte van de Tintlaan bezorgt. De jongman maakte duidelijk dat hij uit het buitenland kwam en me niet begreep. Na terugkomst van onze wandeling hadden we geen reclameblaadjes ontvangen. Mogelijk kunt u er voor zorgen dat we weer reclame blaadjes ontvangen. Adres is Tintlaan 142. 2718AH Zoetermeer Het eerste gedeelte is de Tintlaan tot nr 100. Hier is wel bezorgd. Met vriendelijke groet Ton de Koning Ton de Koning

Bericht van Axender

6 maanden geleden - Beste heer de Koning, Vervelend om te vernemen dat de bezorging nog niet op orde is. Wij gaan met uw informatie de juiste bezorger traceren, aanspreken en ervoor zorgen dat u de folders weer gaat ontvangen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Axender BV

Reactie van de melder van de klacht Ton de Koning

5 maanden geleden - Na mijn klacht van 29-1-2018 hebben wij nog steeds geen reclame van de verspreider Axender ontvangen. Met vriendelijke groet Ton de Koning

Bericht van Axender

5 maanden geleden - Beste heer de Koning, Wij vinden het uiteraard ontzettend vervelend om te vernemen dat de bezorging nog steeds niet op orde is! Dit is natuurlijk niet wenselijk. Uw melding is bij ons bekend en wij gaan ons best doen om ervoor te zorgen dat u de folders zo snel mogelijk weer wekelijks gaat ontvangen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Axender

Alle klachten die gemeld zijn door Ton de Koning