Klacht: Niet bezorgen van folders

op 21 augustus 2017 over Axender in de categorie Reclame

Wij ontvangen al weken geen folders welke door Axender bezorgd worden.
Vandaag heb ik de reden gevonden. De bezorger had de folders in een steegje op een kast van de PTT/Ziggo neergelegd. Dit zal hij waarschijnlijk ook de andere weken hebben gedaan.
Mijn adres is Tintlaan 142 2718AH Zoetermeer.
Mogelijk kunt u de bezorger hierop aanspreken.
Met vriendelijke groet
Ton de Koning

Als de bezorging weer normaal plaatsvind.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Axender over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Axender in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Axender een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Axender

Heeft op 21 augustus 2017 om 11:10 geantwoord

Beste heer de Koning,

Bedankt voor het maken van deze melding. Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u geen folders ontvangt. Kunt u ons de exacte locatie van de folders in het steegje doorgeven? Dan kunnen wij uitzoeken wat er aan de hand is en nagaan welke bezorger hier verantwoordelijk voor is.

Klantenservice Axender

Heeft op 21 augustus 2017 om 11:29 geantwoord

Ik heb aangegeven dat ik op de Tintlaan woon en het steegje bevind zich tussen 2 huizenblokken op de Tintlaan aan de even zijde

Bericht van Axender

2 maanden geleden - Beste heer de Koning, Bedankt voor het doorgeven van de locatie. Wij nemen uw melding in behandeling en gaan ervoor zorgen dat u de folders weer wekelijks van ons gaat ontvangen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Axender

Reactie van de melder van de klacht Ton de Koning

1 maand geleden - Tot mijn spijt moet ik u nu mededelen dat we nog steeds geen folders ontvangen. groeten Ton de Koning Tintlaan 142 2718AH Zoetermeer

Bericht van Axender

1 maand geleden - Beste heer de Koning, Bedankt voor uw bericht. Wij nemen uw melding direct in behandeling en gaan ervoor zorgen dat u de folders weer wekelijks van ons gaat ontvangen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Axender

Alle klachten die gemeld zijn door Ton de Koning