Klacht: Geen titel….gewoon lezen en handelen!!!

op 24 augustus 2013 over Axender in de categorie Reclame

Ons Zorgcentrum krijgt al sinds december 2012 geen weekbladen meer, Trompetter, uitkijk, zondagsnieuws.
Met name het zondagsnieuws.
Mijn collega’s en ik (Lilian Kluijt) hebben al diverse malen gebeld en we werden steeds van het kastje naar de muur gestuurd. 16 Augustus heb ik weer gebeld, en Axender heeft beloofd in samenwerking met mediagroup dat ons Zorgcentrum m.i.v. 24 augustus weer alle bladen zou krijgen. Men noemde dit (Filiaalbladen). Ik (Lilian Kluijt) heb zelfs een aantal door kunnen geven, en wij zouden van elk 40 stuks krijgen. Dit is alwéér niet gebeurd. Drie kwart jaar zijn we al aan het proberen een blad te krijgen voor onze clienten, maar blijkbaar vragen wij het onmogelijke. Wat ik triest vind is dat men wel geld vangt voor advertenties, maar bladen bezorgen….ho maar! U mag doorgeven dat als de bladen volgend weekend, en dan praat ik over 31-08 en 01-09-2013 niet zijn geleverd ik (Lilian Kluijt) verdere stappen ga ondernemen. Desnoods schakel ik (Lilian Kluijt) de media in.

Ik ben pas tevreden als de bladen komen.
Het onderste sterretje bij oplossing kunt u verwijderen. Dit was per abuis aangeklikt. Ik heb voor de hele gang van zaken en Axender geen goed woord over.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Axender

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Axender over deze klacht.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Axender nog niet in behandeling is genomen.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Axender in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Axender een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Axender

Heeft op 17 september 2013 om 09:39 geantwoord

Deze melding is doorgestuurd aan de verspreider van het Zondagsnieuws in de regio. Met het verzoek een passende oplossing te vinden.

Alle klachten die gemeld zijn door Kluijt