Klacht: Geen folders onrvangen

Anneke rotgans op 31 mei 2017 over Axender in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al maanden geen folders

Gewenste Oplossing:

Alsje ze iedereweekkrijgt

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Axender in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Axender een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Axender

Heeft op 31 mei 2017 om 11:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Rotgans,

Vervelend om te vernemen dat u de afgelopen maanden de folders niet heeft ontvangen. Onze afdeling Kwaliteit gaat uitzoeken wat hier de oorzaak van is en ervoor zorgen dat u de folders weer iedere week gaat ontvangen, zoals u dat van ons gewend bent.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Axender BV

Anneke rotgans

Heeft op 15 juni 2017 om 11:17 geantwoord

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

jullie kunnen wel een oplossing bedenken Maar we hebben nog steeds geen folders gehad. Dus er is geen oplossing

Bericht van Axender

7 jaren geleden - Geachte mevrouw Rotgans, Bedankt voor uw melding. Wij vinden het erg vervelend dat u tot op heden nog steeds geen folders van ons ontvangt. Hierbij dan ook onze excuses. Onze afdeling Kwaliteit gaat opnieuw voor u uitzoeken wat er aan de hand er ervoor zorgen dat u de folders weer wekelijks van ons gaat ontvangen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Axender

Alle klachten die gemeld zijn door