Klacht: geen folder ontvangen

op 16 januari 2020 over Axender in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Axender over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Axender in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Axender een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Axender

Heeft op 17 januari 2020 om 09:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen mevrouw Klöpping - de Graaf,

Wij hebben uw melding onder de aandacht gebracht van onze lokale inspecteur. Hem hebben wij verzocht uw melding te onderzoeken en waar mogelijk gericht akties te ondernemen zodat de bezorging van de folders bij u zo spoedig mogelijk weer hersteld wordt.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Axender B.V.

Alle klachten die gemeld zijn door mevrouw Klopping