Klacht: Folders niet ontvangen

op 02 maart 2020 over Axender in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Axender over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Axender in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Axender een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Axender

Heeft op 03 maart 2020 om 09:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen geachte heer of mevrouw van der Sluis,

wij vinden het jammer om te vernemen dat u tot op heden nog geen folders van ons heeft ontvangen. Wij zijn hard aan het werk om de bezorging zo snel mogelijk te herstellen.

Wij gaan deze melding onder de aandacht brengen van de lokale inspecteur, met het verzoek dit zo snel en zo goed mogelijk op te lossen.

De bezorging loopt doorgaans in het weekend op zaterdag en zondag, met een uitloop naar maandag. Graag vernemen wij van u hoe de bezorging verloopt komend weekend op uw adres, dan kunnen wij het scherp in de gaten houden.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Axender B.V.

Alle klachten die gemeld zijn door Harten vrouw