Klacht: Bezorging reclamefolders

op 21 oktober 2019 over Axender in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Axender over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Axender in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Axender een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Axender

Heeft op 21 oktober 2019 om 13:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Annemie,

Dank u wel voor de melding dat u weinig of geen folders ontvangt.
Wij vinden het spijtig om te vernemen dat de bezorging niet naar wens verloopt. Uw melding gaan wij doorgeven aan onze lokele inspecteur met het verzoek uw melding zo spoedig mogelijk en zo goed mogelijk te herstellen.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Axender

Alle klachten die gemeld zijn door Annemie.