Klacht: bezorging

op 01 maart 2020 over Axender in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Axender over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Axender in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Axender een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Axender

Heeft op 02 maart 2020 om 09:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen meneer Kroon,

Wat vervelend om te horen dat u de folders al verschillende weken niet meer ontvangt. Wij zullen daarom ook diverse akties uitzetten die er voor moeten zorgen dat u zo spoedig mogelijk de recklame folders weer gaat ontvangen.

Zou u ons over een week of 2 kunnen laten weten of de melding is hersteld? Zodoende kunnen wij er bovenop blijven zitten dat de melding opgelost wordt en u weer wekelijks de folders gaat ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice axender B.V.

Alle klachten die gemeld zijn door siempie1939