Klacht: AH folder al maanden niet ontvangen

op 09 november 2019 over Axender in de categorie Reclame

Sinds augustus hebben we de AH folder niet meer ontvangen. Ik heb hiervan al 3 keer een melding gemaakt bij Axender. Na een paar weken krijg je dan terug dat het is opgelost. Niet dus! Daarom probeer ik het op deze manier.

Als ik weer de AH folder in de brievenbus krijg.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Axender over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Axender in behandeling genomen

Bericht van Axender

10 maanden geleden - Goedemorgen geachte heer of mevrouw Muradin,Wij vinden het jammer om te vernemen dat u na het maken van meerdere meldingen nog steeds de AH folder niet ontvangt.Wij willen u zo goed mogelijk helpen, om die reden heb ik nog een vraag voor u met betrekking tot het ontvangen van de folders. Is het alleen de AH folder die u niet ontvangt, of betreft het het hele folderpakket?In afwachting van uw reactie.Met vriendelijke groet,Klantenservice Axender B.V.

Reactie van de melder van de klacht EstherM76

10 maanden geleden - Wat vreemd dat ik nu zo snel een reactie krijg. Bij een melding direct naar jullie (3x ) krijg ik na 3 weken een reactie! En is het nog niet opgelost! De AH folder kregen we altijd apart (in ieder geval niet in een folderpakket). Wat ik gelezen heb is dat de AH folder sinds de zomer op een andere manier (ik weet niet hoe) wordt bezorgd. Maar sinds die tijd hebben we geen folder meer ontvangen. Hopelijk kunnen we snel een folder in de brievenbus verwachten. Mvg Esther Muradin

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Axender een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Axender

Heeft op 28 november 2019 om 13:30 geantwoord

Goedemiddag geachte heer of mevrouw Muradin,

Wij zijn benieuwd hoe de folderbezorging op uw adres verloopt.
Heeft u ons folderpakket inmiddels alweer mogen ontvangen?
Wij horen graag van u of de bezorging weer is hersteld.

In afwachting van uw reactie.

Klantenservice Axender B.V.

Heeft op 03 december 2019 om 16:12 geantwoord

Nee, de AH folder ontvangen we nog steeds niet. Wel een folder pakket, maar daar zit de AH folder niet in.
Mijn vraag is: wat is er gedaan om deze klacht op te lossen? Na elke klacht krijg ik het zelfde antwoord, maar niet wat er precies is gedaan. Het is toch belachelijk dat zoiets niet op te lossen is. 4 klachten gemaakt en het is nog steeds niet opgelost. Zo moeilijk kan het toch niet zijn. Ik zou zeggen: achterhalen hoe de folder wordt bezorgd, wie de folder zou moeten bezorgen en die erop aan spreken. Graag uw reactie!
Mvg Esther Muradin

Alle klachten die gemeld zijn door EstherM76