Klacht: zitplaatsen disney on ice

op 30 oktober 2015 over AVRO in de categorie Omroepen

Ik heb 4 kaarten geeserveerd voor 28 december voor Disney on ice in de Rai. Afgelopen jaren hadden wij vaste zitplaatsen. Nu is het wie het eerst komt het eerst maalt. Ik kreeg van de telefoniste te horen dat ik de Rai dan zelf moest bellen voor een vaste zitplaats omdat ik met een oudere dame ben van 89 met slecht zicht. Via de Rai weer via iemand anders doorverwezen en zo weer terug via de Rai en nog iemand anders. Zonder enig resultaat. Konden we wel ons geld terug krijgen, nou ja! Ik ben dit niet gewend en ook van de Rai niet want het is al eerder goed voor ons opgelost. En ze kunnen toch wel een bordje gereserveerd op de stoelen zetten.

Als ik zeker weet dat wij op rij D3 119 t/m 122 kunnen zitten i.v.m. oudere dame van 89 met slecht zicht die ook niet een uur van te voren in de wachtrij kan staan.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over AVRO

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over AVRO nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mm11