Klacht: Avero achmea zorginstituut nederland

op 12 juli 2017 over Zorginstituut Nederland in de categorie Zorginstellingen

Ik wil even wat kwijt aan jullie waar ik al 4 jaar gewoon niet uitkom met jullie. Zal het even kort uitleggen wat er aan de hand is! Ik ben een keer achter komen te lopen met mijn zorgverzekering wat niet had mogen gebeuren. Toen heeft achmea zorg instituut nederland ingeschakeld om het achter gelopen bedrag terug te halen! Dat is gebeurt door van mijn loon mijn zorgverzekring in te houden en af te betalen. Der is een regeling getroffen en alles netjes betaald. Nu bijna 4 jaar later heb ik contact gehad met 1 van jullie medewerkers eind juni, en die heeft mij gezegt dat alles netjes betaald was. Dus was super blij dat alles weer gewoon normaal zou worden. Maar dat werd het dus niet. Nou ben ik in november 2016 afgemeld als wanbetaler dus achmea heeft vanaf november weer zorgverzekering in rekening gebracht tot op heden! Maar wat zorginstituut nederland heeft gedaan die heeft tot op heden mijn zorgverzekering ingehouden van mijn loon maar dat is niet tegen achmea verteld! Nu kijk ik afgelopen dinsdag op mijn rekening heeft achmea 1000-. Euro van mijn rekening afgeschreven van de afgelopen maanden vanaf november tot juni. Het rare aan dit verhaal is dat dat al afgeschreven is en ingehouden van mijn loon door zorginstituut .Dus vertel mij nou is hoe ik hier uit kom??? Ik word van het kastje naar de muur gestuurd! Zo ga je toch niet met je klanten om je hoort ze goed te helpen! Ik ben hier zo ontdaan van dat ik zo boos ben dat jullie mij gewoon niet helpen! Ik wil geholpen worden door jullie.!!zo niet ga ik er alles aan doen dat het aan de groote klok komt hoe avero achmea met zijn of haar klanten om gaan!

Mvg bas van putten
0620546838

Wanneer ze mij is goed helpen.!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Zorginstituut Nederland over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Bassylvana