Klacht: Newborn set

op 10 juli 2019 over Avent in de categorie Kinderen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedenavond,

Ik ben altijd erg fan van avent geweest en heb daarom de newbornset van flessen gekocht. Nu klotste het eruit en snapte ik maar niet waarom. ( daardoor noodgedwongen een dr brown gehaalf voor onze spruit ) nu weken later kom ik erachter dar op beide kleine flessen een 1 speen zit ipv een 0 die waar ik nu pas achter ben ook bestaat omdat die bij een vriendin er wel op zit. Is dit een foutje? Of zit er altijd op beide een 1. Nu dus alsnog los een 0 speen besteld om te kijken of het dan beter gaat…

Groetjes Sharon

Gewenste Oplossing:

Met een antwoord op mijn vraag

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Avent

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Avent nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sharyva88