Klacht: autoverzekering telt maar deel schadevrije jaren – geen overleg –

zonder vooraf overleg heeft united consumers de automatische incasso van mijn autoverzekering laten verhogen omdat de verzekeraar maar 4 buitenlandse jaren telt en niet de 7 daaraan voorafgaande NL jaren. Verder ruim 30 jaar gereden waarvan 2 schuld schades: laatste in 2005.
Geen communicatie, slechts informatie. geen antwoord op mijn klacht gegeven. Ben zeer onstemd vanwege hogere kosten, weigeren schadevrije jaren en gebrekkige informatie. Misleidend dat ik binnen 2 weken mag opzeggen als ik pas informatie krijg na 4 weken over de werkelijke kosten!!

aanpassing schadevrije jaren of annulering verzekering met termijn om nieuwe (betere) verzekering te zoeken.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar UnitedConsumers over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door UnitedConsumers in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat UnitedConsumers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UnitedConsumers

Heeft op 22 augustus 2017 om 14:08 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Wij danken u voor het kenbaar maken van uw klacht via Klacht.nl.

Natuurlijk willen wij graag met u tot een oplossing komen. Vandaag hebben wij contact met u gehad over uw schadevrije jaren. Zoals afgesproken gaat u later deze week op zoek naar een verklaring van schadevrije jaren in Nederland. Wij zien deze graag tegemoet.

Mochten er nog andere vragen zijn, neemt u dan gerust contact met ons op.

Monique van den Broek
Manager Service Teams
UnitedConsumers

Alle klachten die gemeld zijn door petrabel