Klacht: Autoverzekering

Wel hebben 4 januari 2017 een andere auto gekocht en moesten hem meteen verzekeren, anders konden wel er niet mee naar huis rijden.Ik vond dat vrij prijzig , maar zat er een jaar aan vast. Thuis gekomen gelijk gekeken wie er een goedkopere had en dacht dat Unitedconumers wel onafhankelijk wad en veel goedkoper.
Toen ik afgelopen januari de eerste afschrijving kreeg wad de verzekering al hoger dan dat ik afgesloten had en nu kreeg ik vanmorgen een mail dat hij weer verhoogd wordt per maart…..ik ben dan dus bijna 20 Europa per maand meer kwijt dan voor die tijd !!!!

Als ze de prijs bereken, waarvoor ik de verzeker ik ng ben aangegaan.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UnitedConsumers over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UnitedConsumers in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UnitedConsumers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UnitedConsumers

Heeft op 12 februari 2018 om 16:05 geantwoord

Geachte mevrouw,

Op 1 februari hebben wij u via e-mail een persoonlijke reactie gegeven op uw klacht. Wij leggen in deze persoonlijke reactie uit dat de verzekeraar het door u opgegeven aantal schadevrije jaren niet heeft gevonden in de centrale database Roy-data. Hierdoor valt de premie van uw verzekering uiteindelijk hoger uit.

In onze reactie stellen wij vervolgens twee mogelijke oplossingen voor. Wij hopen dan ook spoedig iets van u te horen zodat we dit op een goede manier op kunnen lossen voor u.

Michael Arts
Teamleider Service Team Autoverzekering