Klacht: autoverhuur luchthaven alicante op 6juli 2019

op 14 juli 2019 over Gold Car in de categorie Autoverhuur

We hebben me 6 personen 2 auto’s Opel adam 3 deur ac online geboekt op 3 mei 2019. Ook een platina Verzekerings -car erbij geboekt voor onze reis op 6 juli 2019.Toe gekomen met vertraging van onze vlucht en naar de balie geweest met onze papieren om beide auto’s op te halen ,werden ons gezegt dat beide auto’s door verhuurt waren omdat we niet op tijd erom zijn geweest .Nochtans stond onze vlucht nummers op de papieren .We konden wel auto’s terug huren maar we moesten ongeveer 500 a 600 euro bij betalen .En vroegen wat we konden doen voor ons geld terug te krijgen,en dat kon niet .Een klacht indienen moet telefonisch en als je belt nemen ze niet op ..Je hebt nergens een mail adres om te mailen .Wat kunnen we nu nog meer doen om ons geld terug te krijgen .

Als we ons geld terug krijgen van onze gehuurde auto 's dat we nooit hebben gehad .

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gold Car

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gold Car nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door samyn jeffry