Klacht: autoverhuur

op 15 september 2017 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste, op 12/12/2016 probeerde ik een auto te boeken voor de volgende periode 15/07/2017 tem 29/07/2017. (We hadden een hotel in Agde van 15/07/2017 tem 29/07/2017 geboekt.) Ophaaltijd 18h30 op 15/07/2017. Dit was volgens de website (ryanair)niet mogelijk. Na telefonisch contact te hebben opgenomen (europcar) werd ons bevestigd dat de vestiging in Carcassonne om 18h gesloten is.
Oplossing was dus een hotel in de buurt van de luchthaven boeken en de auto op 16/07 om 10h ophalen wat ook op onze bevestigings-mail FR726967530 staat.
Wat blijkt nu als we de auto gaan ophalen op 16/07/2017: Vestiging in Carcassonne was op 15/07 open tot 19h30 en op 16/07 pas om 12h! Waarom kan dit niet gemeld worden aan de ons? Gevolg een hotel in de buurt extra geboekt en 2 dagen een hotel in Agde betaald en niet geweest. 2 Dagen verloren van de vakantie en extra kosten gemaakt.Wat blijkt nu als we de auto gaan ophalen op 16/07/2017: Vestiging in Carcassonne was op 15/07 open tot 19h30 en op 16/07 pas om 12h! Waarom kan dit niet gemeld worden aan de ons? Gevolg een hotel in de buurt extra geboekt en 2 dagen een hotel in Agde betaald en niet geweest. 2 Dagen verloren van de vakantie en extra kosten gemaakt. Dit grapje heeft ons meer dan 200 euro gekost!
mvg
Fam. Jansen

Gewenste Oplossing:

Geld terug of compensatie op volgende boeking.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door andi93