Mijn Klacht:
Auto radio gekocht op 24 augustus 2015
Sinds een korte tijd doet de volume regeling vreemd.
Pakt meer niet dan wel.
Ook het wisselen tussen de sources is niet mogelijk vaak.
Gemaild naar het nederlandse email adres geen reactie.
Meerdere duitse email adressen geprobeerd.
Zelfs via XOMAX Facebook maar die geven aan te dat er gemaild moet worden.
Gebeld met Berlijn, begrijpen zelfs amper Engels.
Vandaag een mail retour nadat ik aangaf niet tevreden te zijn over service en hierover op een NL site melding van te maken:
“A replacement after so long time? It’s not possible at all, don’t you know the 6 months rule of warranty? We can repair the item, but non free of charge. Please notice that every try to damage our company with false reviews will be persecuted.”
Zoals u ziet engels is moeilijk en nog dreigen ook.
Gewenste Oplossing:
Ik wil de betaalde 45,40 retour of een vervangend product.
Ik heb de mail beantwoord met:
\"Maybe you should read this
As costumer I have rights and not the rights you pretend to handle.
And don\'t think I\'m stupid because I have my own company aswell.
https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_de.htm
So how are you gonna handle this as company?
\"
