Klacht: Automatische incasso’s Fabletics

op 08 maart 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste meneer/mevrouw,

In november ’16 heb ik een bestelling geplaatst via deze site (Fabletics). Ik had een leuke set sportkleding besteld, maar deze is helaas niet bij mij geleverd omdat ik tot twee keer toe niet thuis was. Daarom is de bestelling geannuleerd en geretourneerd naar de afzender. Ik heb hier destijds 49,95 voor betaald. Een eenmalige bestelling. Ik heb toen ook heel netjes en snel mijn geld hiervoor teruggekregen.

Wat heel erg vreemd is, is dat er sindsdien maandelijks €49,95 van mijn rekening wordt afgeschreven. Dit is raar, omdat ik niks bij jullie heb besteld en ook zeker geen abonnement heb afgesloten waar ik mee akkoord ben gegaan.

Op deze data is er een automatische incasso afgeschreven van €49,95 per maand:
08-12-2016
11-01-2017
09-02-2017
08-03-2017

Ik verwacht van jullie dat dit geld z.s.m. terug wordt gestort. Zoals jullie kunnen begrijpen, ben ik hier op zijn zachtst gezegd niet over te spreken.

Ik zie graag uw reactie, en vooral, snel het voor jullie op een valse manier verdiende geld, spoedig terug.

Michelle Funk

Gewenste Oplossing:

Ik zal tevreden zijn wanneer ik de vier keer €49,95 terugkrijg die de afgelopen maanden zijn afgeschreven.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 29 juli 2017 om 02:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Michelle Funk,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan. Dit geldt ook voor eventuele terugboekingen van succesvolle betalingen.

Wanneer u ons een PSP-nummer uit uw bankafschrift toestuurt (16 cijfers, start met een 1 of een 4) of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via support@adyen.com, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen.
Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Mocht dit niet het geval zijn dan hoor ik graag van u.

Met vriendelijke groet,

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door michellefunk