Klacht: Automatische incasso

DCLN-schinveld op 10 december 2021 over Novalnet AG in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er wordt elke maand een bedrag automatisch van mijn rekening gehaald door Novalnet. Ik heb hier geen enkele toestemming voor gegeven en heb ook geen enkel idee wat Novalnet is. Ik wil absoluut mijn geld terug en het abonnement opzeggen

Gewenste Oplossing:

Mijn geld teruggestort en het abonnement afzeggen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Novalnet AG over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Novalnet AG in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Novalnet AG een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Novalnet AG

Heeft op 15 december 2021 om 08:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door DCLN-schinveld