Klacht: Automatische domiciliëring

Senne Emmeregs op 25 augustus 2021 over Novalnet AG in de categorie Betalingsdiensten

Beste,

Zo ongeveer anderhalf jaar geleden had ik mij aangemeld op een datingsite.
Ik heb daar toen voor een eenmalige betaling gekozen maar deze bleef elke maand van mijn rekening gaan.
Toen ik iemand heb leren kennen, wou ik deze stopzetten en dat heb ik de procedure ook gevolgd, zie uitschrijven via de site en dan bellen naar het bedrijf (contactpersoon).
Ik heb dit ook zo gedaan en toen hebben ze mij aan de telefoon verteld dat ik 2 weken na het eerste telefoontje nog eens moest bellen dus heb dit ook gedaan ( 5-6 maanden geleden).

Er is nog steeds niets verandert en de maandelijkse betalingen blijven lopen…

Ik zou gewoon graag hebben dat deze maandelijkse betalingen stoppen.
Zou ergens het verloren geld graag terugzien maar dit is geen prioriteit.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Novalnet AG over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Senne Emmeregs

1 jaar geleden - Wanneer krijg ik hier reactie op? Want er komt weer een nieuwe betaling aan..

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Novalnet AG in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Novalnet AG een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Novalnet AG

Heeft op 06 september 2021 om 10:12 geantwoord

Hallo Senne Emmeregs,

Dit is het Novalnet payment-support team. Wij zijn verantwoordelijk voor vragen van klanten bij Novalnet.
Vanwege de regels voor gegevensbescherming kunnen we de gegevens over uw gebruiker of betalingsgegevens niet delen op dit platform.
Houd er rekening mee dat u altijd contact moet opnemen met de websiteprovider (van wie de bestelling is geplaatst) om uw abonnement te annuleren of u moet ons in ieder geval op de hoogte stellen bij Novalnet (op [email protected] of neem telefonisch contact met ons op tijdens onze werkuren op 49 89 923 068 329) als u problemen ondervindt met de websiteprovider, zodat we de nodige maatregelen kunnen nemen. Wij helpen u graag verder.
U kunt de link https://card.novalnet.de/ volgen om meer informatie te krijgen over een factuur ontvangen van of een bedrag afgeschreven door Novalnet AG of om een bestaand abonnement te beëindigen.
Tot slot willen we u erop wijzen dat Novalnet AG een Payment Service Provider is, en alleen verantwoordelijk is voor de verwerking van de betaling voor de website (van wie de bestelling is geplaatst), maar niet voor de inhoud, diensten of goederen van die website. Mocht u nog vragen hebben over de inhoud, diensten of goederen van die website, neem dan direct contact op met de aanbieder van de website. Contactgegevens zijn meestal te vinden op de website (waar u zich heeft geregistreerd).

Ons Payment Support Team hoopt snel van u te horen!

Uw Novalnet-team
[email protected]

49 89 923 068 329 (Mo - Fr, 9:00 uur - 13:00 uur)

Alle klachten die gemeld zijn door Senne Emmeregs