Klacht: Automatische afschrijving en abonnement automatisch verlengd

op 26 december 2017 over McAfee Software in de categorie Software

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemorgen heer/mevrouw, naar aanleiding van gekochte nieuwe abonnement op 24-11-2017, heb ik diversen malen geprobeerd de oude stop te zetten en jullie diversen malen gebeld en steeds in de wacht van 10 minuten gezet en vandaag een mevrouw aan de telefoon gehad omstreeks 11.48u die ook niet verstaanbaar is, wil hiervan een klacht indienen en de oude abonnement ongedaan te krijgen.

Er is geen communicatie geweest via email of telefonisch voor de oude abonnement.

Hoogachtend,

De heer Moesan

Gewenste Oplossing:

Graag de oude abonnement verwijderen, want niet niks heb ik als particulier een nieuwe abonnement aangeschaft

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McAfee Software

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McAfee Software nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mario A