Klacht: Automatische afschrijving

op 10 augustus 2017 over Feenstra in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste Feenstra,

Sinds vorige jaar juni 2016 werd er niks meer van me rekening afgeschreven.
4 a 5 keer contact opgenomen met de klantenservice met de vraag waarom er niks meer wordt afgeschreven van me rekening en krijg iedere keer te horen ja meneer we hebben een storing in ons systeem we zijn hard mee bezig.
Na 1 jaar belt mevr. AUREA van de debiteuren afdeling met de mededeling dat ik nog een opstaande bedrag van €200,- heb open staan of ik het bedrag van €200, – in één wilt betalen.
Maar sorry Feenstra hier ga ik niet akkoord mee want het is jullie probleem/fout/nalatigheid.

Mevr. Aurea ging overleggen met haar leidinggevende en niet eens 1 min later kwam ze weer met het verhaal dat het bedrag van €200,- moest betaald worden.

Ik ben benieuwd hoe Feenstra dit verder gaat oplossen met hun andere klanten.
Mij zien ze niet meer terug als klant ik ga liever naar Kemkens.

Mvg.

Gewenste Oplossing:

Met een goeie oplossing. Ik ga geen €200,- betalen door nalatigheid van Feenstra.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Feenstra over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Feenstra in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Feenstra een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Feenstra

Heeft op 11 augustus 2017 om 14:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Martis,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij berichten u naar aanleiding van uw schrijven als volgt. 
Het is erg vervelend dat u zo’n slechte ervaring hebt met ons betalingssysteem. Daarvoor mijn verontschuldiging. Dit is namelijk niet de service die u van ons mag verwachten.

Inmiddels hebben wij telefonisch contact met elkaar gehad en hebben wij de situatie besproken. Het gesprek heb ik als fijn ervaren. Gelukkig zijn wij tot een gezamenlijke oplossing gekomen. Daarnaast hebben wij ook meteen een onderhoudsafspraak ingepland voor uw cv-ketel.

Wij zijn in ieder geval blij dat wij u blij hebben kunnen verassen met een WOW effect.

Mocht u in de toekomst vragen/opmerkingen hebben dan kunt u een e-mail sturen naar webcare@feenstra.com. 

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben ingelicht.

Met vriendelijke groet,
Feenstra Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Gershwin