Klacht: Automatische afschrijving

op 13 juni 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Mijn factuur wordt al 2 jaar automatisch van mijn rekening afgeschreven. Omdat Tele 2 de factuur van februari 2016 niet heeft afgeschreven en ik dit ook niet gecontroleerd had is mijn mobiele telefoon afgesloten. Ik stuur Tele 2 een bericht waarom ik niet meer kan bellen en geen internetverbinding meer heb buitenhuis. Krijg ik dit antwoord: omdat u de factuur van februari 2016 niet hebt betaald hebben wij uw telefoon afgesloten.
Waarom is er niet eerst een herinneringsbrief naar mij toegestuurd?
Enfin ik heb mijn betaaloverzicht nagekeken en heb gezien dat de rekening van februari 2016 niet is betaald. Dit heb ik daarna gelijk overgemaakt naar Tele 2.
Na 5 à 6 werkdagen is mijn telefoon weer aangesloten en kan ik weer bellen en internetten buitenshuis. Maar ik heb vandaag een bericht gekregen dat op mijn volgende factuur 28 euro aansluitkosten wordt afgeschreven omdat Tele 2 de factuur van februari Is vergeten af te schrijven! Dit ben ik dus niet van plan te gaan betalen! Omdat Tele 2 een vergissing heeft gemaakt ga ik er niet voor opdraaien!

Ik ben pas tevreden wanneer Tele 2 voor zijn eigen fouten gaat opdraaien en niet de klanten er de dupe van gaan worden.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door zuhaltugal@hotmail.com