Klacht: Automatisch verlengen cadeau abonnement

op 12 januari 2014 over Sanoma in de categorie Media

In 2012 heb ik samen met iemand anders iemand een cadeau abonnement gegeven op het blad OOK. Er werd me verteld dat een cadeauabonnement automatisch stopt en niet stilzwijgend verlengt word. Nu is na een aantal maanden dit blad overgegaan op de Libelle omdat dit blad ermee stopte. De desbetreffende persoon heeft hier bericht over gehad maar vond dit ook een leuk blad en vond dit prima.
Nu werd ik er afgelopen maand door deze persoon op gewezen dat ze het blad nog steeds ontving en ik ben eens terug gaan kijken en nu blijkt het zo te zijn dat ik al ruim een half jaar geleden 158,60 euro betaald heb voor een abonnement dat ik zelf nooit gehad heb. Hier ben ik niet allert op geweest omdat ik dit natuurlijk ook niet verwacht.
Ik heb gebeld naar sanoma en deze gaven aan at ik wel het restbedrag terug kan krijgen (ongeveer 40 euro). Ze zeiden dat het niet zo handig was dat deze persoon dit niet eerder heeft doorgegeven en ik had het eerder moeten melden zeiden ze. Ik ga er niet vanuit dat een cadeauabonnement stilzwijgend verlengd wordt!!! Ik kon nog wel een kleine korting krijgen als ik een nieuw abonnement afsloot!

-Mijn geld gewoon terug aangezien ik het blad zelf nooit heb aangevraagd.
-Of een waardebon van HETZELFDE bedrag voor een nieuw abonnement naar eigen keuze (bladcadeau ofzo)
T

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Sanoma in behandeling genomen

Bericht van Sanoma

3 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw Van Schaijk, Wij zien dat uw klacht nog altijd open staat. Wij hopen dat een en ander inmiddels is opgelost. Mocht dit onverhoopt niet het geval zijn, willen wij u vragen contact met ons op te nemen op telefoonnummer 088-5500250. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur. Met vriendelijke groet, Sanoma Webcare Team

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanoma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Sanoma beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Van Schaijk