Klacht: Automatisch opladen ov chipkaart

op 01 juli 2016 over Ov chipkaart in de categorie Openbaar Vervoer

Helaas heb ik gekozen voor het automatisch opladen van mijn ov chipkaart. Ik dacht dat het een handige extra service was maar helaas blijkt niets minder waar. Toen ik gisteren met mijn ov chipkaart wilde reizen bleek dat mijn kaart geblokkeerd was. Na het bellen van de klantenservice van Trans Link Sytems (waarbij ik 15 minuten in de wacht stond), bleek dat er een automatische incasso van €10,00 niet afgeschreven was. Het dossier was direct doorgestuurd naar een incassobureau en ze konden niets meer voor mij betekenen. Het incassobureau zei dat er een brief met betalingsherinnering van Trans Link Systems naar mij was verzonden. Ik maak altijd direct al mijn post open en heb geen schulden of betalingsachterstanden. Vreemd dus dat ik juist deze brief niet heb ontvangen. Ik ben erg boos en teleurgesteld over de gang van zaken. Het automatisch op,aden zal ik zsm stopzetten.

-€ 40,- incassokosten retour
-stopzetten automatisch opladen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ov chipkaart

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ov chipkaart nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M. Bolt