Klacht: Autohuur op Ibiza met verplichte extra kosten

op 12 augustus 2018 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Ik had een auto gehuurd via Ryanair (na het boeken van mijn vlucht bij Ryanair) in Ibiza. De huurmaatschappij was OK Rent a Car.

Na aankomst op Ibiza en bij het aanmelden voor mijn gehuurde auto, was ik verplicht om een extra verzekering af te sluiten, terwijl ik mijn verzekeringen in Nederland al geregeld had via de Ryanair website, anders kreeg ik de auto niet mee. Dit kostte mij voor 4 dagen autohuur 160 euro extra.
De verkoper meldde mij nog dat hij niets extra ging berekenen, want mijn verzekeringen waren prima geregeld zei hij nog, maar dat hij wel mijn creditcard nodig had (ik dacht voor de borg). Toch moest ik de extra verzekering afsluiten.

Uiteindelijk bij thuiskomst blijkt dat er toch 160 euro is afgeschreven. Dit is echt oplichterij, ik huur nooit meer via Ryanair een auto.

Ik wil graag de extra gemaakte kosten terug a € 160,-. Hier heb ik niet om gevraagd, maar ik moest wel tekenen om überhaupt een auto mee te krijgen.

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

14 uur geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JVerhagen19