Klacht: Autohuur Aruba

op 08 april 2013 over Auto europe in de categorie Verhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In de voorjaarsvakantie heb ik via Auto Europe een auto gehuurd van Europcar op Aruba. Bij inlevering werd een minimale lakschae geconstateerd onder de voorbumber. Ik had deze niet gezien, heb wel foto’s waar schade niet zichtbaar is. Moest 176 dollar betalen, terwijl het vliegtuig wachtte, kon geen kant op. Bedrag zou hebben bestaan uit herstelkosten en dag autohuur plus toeslag. Heb geklaagd bij Europcar. Europcar reageert netjes op mail, maar zegt niks te kunnen doen, onder verwijzing naar Auto Europe, de boekingsinstantie. Auto Europe reageert niet op mail en geeft bij Europcar aan dat de zaak is afgehandeld en mij te hebben geinformeerd, hetgeen niet waar is.

Gewenste Oplossing:

Terugbetaling van het gehele bedrag en verklaring waarom geen oplossing werd geboden. Instructie aan vestiging Aruba om dit soort zaken in het vervolg iets minder op opzet te laten lijken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Auto europe

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Auto europe nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door erik.ruimschoot