Klacht: autohuur

op 29 augustus 2017 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Via Ryanair zijn wij verleden week (zondag)voor een paar dagen naar Girona gevlogen. Mijn partner (mevr. Lo-Asioe) had een voor een paar dagen een auto gehuurd en al betaald bij een door U aanbevolen en wellicht aangesloten verhuur bedrijf GOLDCAR. Op het vliegveld aangekomen bleek er inderdaad een reservering te zijn. Echter moest ik daar opnieuw een verzekering afsluiten, tax betalen en vooraf € 70,00 brandstof betalen!! Totaal € 172,95 !! Aangezien wij wo. ’s ochtends vroeg weer terugvlogen konden we niet meer reclameren bij het kantoor.

We willen graag de € 40,00 verzekering kosten die mijn partner mevr. Lo-Asioe reeds via Ryanair al had betaald terug hebben en de brandstofkosten ad € 70,00 en tax kosten ad € 30,02 teruggestort zien.

Overigens werden we daar op het vliegveld niet prettig en haast beledigend te woord gestaan. Zou raadzaam zijn te stoppen met deze verhuurder! Opvallend is dat de medewerker zelfs op de klachtennota zichzelf een waardering voor de staf en service een 10 geeft! (zie bijlage)

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Telegraaf Media Groep