Klacht: Autohuur

op 11 september 2018 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Via Ryanair een auto gehuurd bij Europcar vliegveld Bergerac. Natuurlijk het gehele bedrag voor de huurperiode in 1 keer moeten betalen met de creditkaart die op mijn naam staat. Mijn vrouw wilt auto afhalen op vliegveld maar.krijgt auto waarvoor dus als betaald is niet mee omdat zij haar aangetrouwde en meisjesnaam draagt. Die stemt niet overeen met de creditcard. Velvolgens nul komma nul medewerking. Resultaat dat mijn vrouw nu 5 dagen zonder eigen vervoer in Frankrijk door moet brengen en het geld dat we hebben betaald is mooi weg. Dit zijn maffiapraktijken. Hier gaat het om een dienst waarvoor betaald is die niet wordt geleverd. Hoe is dit in godsnaam mogelijk???

Op de eerste plaats had er naar een oplossing gezocht moeten worden. Dit is niet gedaan. De autohuur was €160, die wil ik terug.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ron_Janssen