Klacht: Geen reactie zodra je VW problemen heeft

op 09 juli 2018 over Autobedrijf Pouw Zwolle in de categorie Autodealers

Ik heb vorig jaar een nieuwe auto gekocht bij VW Dealer Pouw. In maart kwam ik er achter dat 1 velg corrosie aanslag had op het gepolijste deel aan de voorzijde van de velg. Hiervoor heb ik een andere velg gekregen echter is deze velg niet gelijk aan de andere 3 velgen. Ik heb gevraagd om een gelijke velg en anders 4 nieuwe velgen echter willen ze dit niet.

Ook heb ik een trilling in het panorama dak. Hier ben ik ook al eerder meerdere keren terug geweest om dit op te lossen.

Al met al ben ik al heel vaak bij de VW dealer Pouw geweest om reparaties uit te voeren aan mijn auto. Ik ben het zat en VW dealer Pouw doet erg arrogant en kijken je verveeld aan als je weer aan komt. Bij mijn laatste bezoek kreeg ik te horen dat ze er niks meer aan gaan doen.

De volgende punten waren mis aan mijn nieuw gekochte auto bij VW dealer Pouw en ze probeerden er steeds onder uit te komen:
– Doffe plek op lak deze is 3 keer op gepoetst
– Linker spiegel binnenwerk was niet goed
– Water in achterklep, p
– Rubberen afdichting achterklep vergeten na reparatie achterklep
– panorama dak trilt bleek deze niet goed geïnstalleerd te zijn
– corrosie op velg
– condens achter koplampen
– piependeknerpende massage stoel
– verkeersborden herkenning werkt niet
– deur zat scheef in auto waardoor deze niet altijd even goed dicht ging
– kras op deur
– Kras op versnellingspook
– corrosie velg

Een paar van boven staande punten zijn met pijn en moeite opgelost.

Eigenlijk wil ik niks meer met de VW Dealer Pouw te maken hebben. Echter loopt daar wel mijn garantie en de additioneel afgesloten verlengde garantie (totaal 4 jaar). Bij voorkeur lever ik mijn auto in bij Pouw en zoek ik naar een nieuwe dealer en auto.

Ik heb geen vertrouwen meer in deze dealer.

Het probleem van een verschillende velg en trillingen in het panoramadak moeten toch gewoon opgelost worden.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Autobedrijf Pouw Zwolle over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door JRD74