Klacht: Afspraken niet nakomen

op 28 april 2019 over Autobedrijf Meulenbroek in de categorie Autodealers

Op 25-4-2019 zijn we naar Meulenbroek Auto’s in Den Bosch gegaan om te kijken naar een fiat Grande Punto van 2008 met 151.000km op de teller.
In de advertentie stond vermeld dat er airco op zou zitten en dat de distributieriem vervangen zou zijn.
De prijs was 3995€ waar nog 275€ afleverkosten zouden bij komen, (dit stond niet in de advertentie en niet op hun site.
Maar hij sprak af dat ik die kosten niet zou hoeven te betalende dat ik 450€ terug zou krijgen voor mijn huidige auto.
In totaal zou de auto dus 3500€ en inruil huidige auto kosten!
Dit was met werkende airco en pas vervangen distributieriem
Op 27-4-2019 terug gegaan voor proefrit en afhankelijk daarvan voor de aankoop van de fiat.

Proefrit gemaakt auto beviel erg goed alleen de airco werd niet koud.
Dus proefrit afgebroken want we willen geen auto kopen met gebreken.
De verkoper heeft even gekeken onder de motorkap.
Toen viel mijn oog op de sticker van de distributieriem, deze bleek bij 81.000 en in 2013 vervangen te zijn.
Dat is alles behalve kort geleden.
Fiat schrijft voor elke 120.000km of elke 5 jaar, net wat het eerst komt.
Dus ik zeg dat klopt niet die moet er een nieuwe op, de advertentie sprak van pas een nieuwe distributieriem.

De verkoper heeft met zijn baas gebeld en die zegt dat hij zowel de airco ald de riem niet in orde laat maken.

We zijn nu dus voor niets op en neer naar Den Bosch gereden en hebben onze tijd verspild.

Dat het bedrijf zich aan zijn afspraken houd en de auto in orden maakt!

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Autobedrijf Meulenbroek nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sjack64